ІУДАІЗМ
Деякі індуїстські закони виступають проти гомосексуалізму. Так, Дхармашастри містять вельми жорсткі покарання за мужолозтво: вигнання з касти (наприклад, «Закони Ману»). Інші обмежуються лише штрафом. Для дівчини, яка розбестить дівчину, встановлено штраф; якщо жінка розбестить дівчину, то брахманке голили голову, кшатрійке відрізали два пальці, а інших публічно провозили на віслюку. Індуїстські священні писання, пурани, також негативно ставляться до гомосексуальності. Зокрема, в «Бхагават-пурані» гомосексуальність описується як демонічна риса: «Потім із сідниць Господа Брахми з'явилися демони, які виявилися на рідкість похітливими. Одержимі пожадливістю, вони підступили до нього, розраховуючи лежати з ним. Поважний Брахма спочатку посміявся над їх дурістю, але, побачивши, що безсоромні асури підступають все ближче і ближче, в страху кинувся бігти, здригаючись від обурення….» Наблизившись до Господа, Брахма звернувся до Нього з такими словами: О мій Господь, будь ласка, захисти мене від цих грішних і порочних демонів, яких я по Твоєму велінню справив на світло. Одержимі хіттю, вони вирішили напасти на мене. Ліберальність проявляється в наступному. Наприклад, в «Камасутрі» Ватсьяяни Малланага (III століття) міститься детальний опис аупаріштакі (орального сексу з участю євнуха). За словами вченого: «У деяких чоловіків аупаріштаку здійснюють молоді слуги з блискучими прикрасами у вухах. Те ж роблять і деякі городяни, бажаючи зі зростанням довіри з обопільної згоди догодити один одному ». Крім того, в індуїзмі існує таке поняття, як «третя стать». Також в індуїзмі існує декілька специфічних божеств, наприклад Мохіні - жіноче втілення Вішну, яка народила від Шиви Айяппи, або божество Ардханарі, що об'єднує в собі жіноче і чоловіче начало (половина - Шива, половина - Дурга (шакті)). У Гауді-вайшнавізмі Гауранга є втіленням Крішни, а Гададхар - чоловічим втіленням Радгі, коханої Крішни. Однак у цьому випадку мова йде безумовно, не про матеріальну любові, а про духовну - бгакті або премію.
|